Model for a night
Me, walking on the runway! If someone had told me that I would one day do such a thing, I would have laughed! And yet it has happened a few days ago in Singapore, at a wonderful event organised at Amber Lounge. I have had a lot of fun, even if modelling in front of so many people made me a little bit uncomfortable. I am actually much more at ease behind the wheel…
In the end it has been a very special evening, that I have spent in the company of other drivers; they, like me, admitted that they feel much more comfortable racing at 300 km/h down the track than on a runway! What do you think of this picture?
[hr]
Una sera da modello
Ragazzi, se mi avessero detto che un giorno avrei sfilato su una passerella mi sarei messo a ridere. E invece è successo qualche giorno fa a Singapore, nel corso di un bellissimo evento organizzato presso la Amberlounge. Ebbene… mi sono davvero divertito, anche se è chiaro che c’era un po’ di imbarazzo a camminare davanti a tutta quella gente. Non è esattamente come stare al volante: lì mi trovo molto più a mio agio… È stata una serata speciale che ho avuto modo di trascorrere con altri piloti che, come me, si sentono più tranquilli quando si viaggia a 300 km/h. Che ne dite delle foto?